- NUO AMATO PRIE VERSLO: Kursas
Paslaugų aplinkos tobulinimas
PO VIDEO SEMINARO JŪS GEBĖSITE
- Kaip atlikti paslaugos vertės kūrimo grandinės analizę?
- Kaip įvertinti paslaugos tikslingumą ir naudingumą organizacijai?
- Kaip nustatyti efektyvumą bei paslaugos teikimo greitį ribojančius faktorius?
- Kaip efektyviai tobulinti paslaugų teikimo procesą?
- Kaip proaktyviai sekti paslaugos teikimo eigą, laiku identifikuoti nukrypimus ir imtis taisymo veiksmų?
TEMOS APRAŠYMAS
- Kaip efektyviai tobulinti paslaugų teikimo procesą?
- Kaip proaktyviai sekti paslaugos teikimo eigą, laiku identifikuoti nukrypimus ir imtis taisymo veiksmų?
Apribojimų teorijos metodai, įdiegti daugybėje bankų, telekomunikacijų bendrovių, ligoninių, teismų, viešbučių gali būti panaudoti efektyvinant bet kurią paslaugų kompaniją.
Paslaugų valdymas išsiskiria unikaliomis savybėmis, į kurias visada atsižvelgiama diegiant TOC principus paslaugų įmonėse:
- paslaugos rezultato paprastai neįmanoma pačiupinėti fiziškai,
- paslaugose klientas paprastai yra dalis proceso,
- paslauga negali būti suteikta iš anksto arba sandėliuojama,
- ypač sudėtinga identifikuoti butelio kakliukus procesuose,
- daugelyje paslaugų rinkų, paslaugų teikimas yra absoliučiai priklausomas nuo IT. Dažnai būtent IT sistemų plėtra yra nuolatinis butelio kakliukas paslaugų organizacijose,
- daugelyje paslaugų įmonių fiksuotos veiklos išlaidos sudaro kelis kartus didesnę dalį išlaidų nei gamybos įmonėse.
KODĖL REIKĖTŲ PAKEISTI LIGŠIOLINIUS PASLAUGŲ PROCESŲ VALDYMO PRINCIPUS?
- Neišnaudojamas vertės teikimo klientams potencialas
- Paslaugas teikiančios komandos produktyvumas yra nepakankamas
KĄ KONKREČIAI REIKĖTŲ PAKEISTI?
- Atsisakyti ydingų taisyklių, ribojančių produktyvumą
- Kur tik įmanoma, vengti multitaskingo
Į KĄ KEISTI? KĄ ĮSIDIEGTI?
- Identifikuoti kiekvienos teikiamos paslaugos tikslą
- Nustatyti konkrečius rodiklius ir jų kontrolės mechanizmus
- Susitelkti į paslaugų pateikimo trukmę ir jos nuolatinį mažinimą
- Nustatyti teisingą kainodarą vadovaujantis Pralaidumo apskaitos principais
SEMINARO PROGRAMA
- Paslaugų tipai
- Skirtumai tarp fizinio produkto gamybos ir paslaugų
- Esminės paslaugų organizacijų problemos
- Šiuolaikinės procesų valdymo metodikos (LEAN, TOC, Six Sigma)
- Pridėtinės vertės kūrimo grandinė
- Apribojimo (butelio kakliuko) koncepcija paslaugų aplinkoje
- Pridėtinės vertės nekurianti veikla
- Paslaugos (produkto) įtaka organizacijos pelningumui
- Procesų valdymas paslaugų organizacijoje
- Pasikartojančios vs. vienetinės paslaugos
- Gamybos (procesinis) valdymas
- Projektinis valdymas
- Išteklių valdymas
- Apribojimų nustatymas paslaugų procesuose
- Laiko bei išteklių buferiai, jų nustatymas bei valdymas
- Technologijų naudojimas paslaugų valdyme
- Pardavimai ir marketingas paslaugų įmonėse
- Pastovaus tobulėjimo proceso įdiegimas organizacijoje