- NUO AMATO PRIE VERSLO: Kursas
Pardavimo ir klientų aptarnavimo procesai
PO VIDEO SEMINARO JŪS GEBĖSITE
- Kaip susikurti veiksmingus pardavimų procesus savo įmonėje?
- Kaip juos įdiegti (rodikliai, atlyginimų sistema, pokyčių pardavimas darbuotojams)?
- Kaip efektyviai valdyti ir nuolat gerinti pardavimų veiklą?
TEMOS APRAŠYMAS
- Kaip užtikrinti pardavimų procesų valdomumą ir nuolatinį veiklos gerinimą?
- Kaip parduoti daugiau ir brangiau?
Tuo atveju, kai įmonės gamybos ar paslaugų teikimo pajėgumai yra gerokai didesni, nei jų realus apkrovimas, o užimama rinkos dalis mažesnė nei 30 proc., vienintelis kelias padidinti įmonės pajamas ir pelningumą – užtikrinti kuo daugiau užsakymų. Tokiu atveju visos įmonės pralaidumas ir jo augimas priklauso nuo naujų pardavimų didėjimo, todėl pardavimai yra neginčijamas įmonės, kaip sistemos, apribojimas.
Paslaugų įmonėse įprasta, kad pardavėjai dirba autonomiškai, todėl įmonės pardavimai yra priklausomi nuo pardavėjų sėkmės/nesėkmės. Tai reiškia, kad pardavimų veikla nėra sistemiškai gerinama, o tai nulemia, kad neišnaudojamos pardavimų galimybės (potencialas).
Norint per trumpą laiką ženkliai padidinti įmonės pralaidumą, būtina susitelkti į apribojimą ir jį maksimaliai išnaudoti. Todėl būtina užtikrinti, kad pardavimų srityje dirbantys žmonės dirbtų sistemiškai, o sistema savo ruožtu užtikrintų maksimalų naujų sutarčių (kontraktų) kiekį, augančią jų vidutinę vertę ir nuolatinį pardavimų veiklos tobulinimą.
Esant didelei konkurencijai ir stagnuojančiai paklausai, gamintojai susiduria su spaudimu mažinti kainas. Todėl siekiant pelningumo būtina užtikrinti, kad pardavimų skyrius sugebėtų parduoti klientams pridėtinę vertę ir darytų (pardavinėtų) tai sistemiškai bei nuolat tobulinant procesą.
KODĖL REIKĖTŲ PAKEISTI LIGŠIOLINIUS PARDAVIMŲ SKYRIAUS VEIKLOS PRINCIPUS?
- Nepakankami pardavimai naujiems klientams
- Ne pilnai išnaudojama galimybė parduoti tam pačiam klientui
- Pardavėjai teigia dirbantys daug, tačiau pardavimų pelningumo rezultatai nepakankami
- Ne visada žinoma, kodėl pardavimas neįvyko
- Rinkoje susiduriama su stipria konkurencija
- Pernelyg dažnai konkuruojama kaina
- Naujų produktų pristatymas rinkai vyksta pernelyg ilgai
- Ne pilnai išnaudojamas konkurencinis pranašumas arba jis nesukurtas
- Motyvacinės sistemos yra nerezultatyvios
KĄ KONKREČIAI REIKĖTŲ PAKEISTI?
“Neįmanoma pagerinti to, ko nematuoji”
- Atsisakyti pardavėjų darbo autonomiškumo
- Atsisakyti klaidingos prielaidos, kad neįmanoma valdyti pardavimų proceso
- Atsisakyti “apmokėjimo už rezultatus” kaip pagrindinio motyvatoriaus pardavėjams
Į KĄ KEISTI? KĄ ĮSIDIEGTI?
- Įsidiegti TOC Piltuvėlio principą į pardavimų valdymą
- Atskirti esamų klientų aptarnavimą nuo pardavimų naujiems (nesamiems) klientams
Matuojant pardavimų veiklos efektyvumą stebėti šiuos rodiklius, bei užtikrinti nuolatinį jų gerinimą:
- susitikimų su neesamais klientais skaičius
- pardavimų konversija (lead’ų ir sandorių santykis)
- pardavimų ciklo trukmė
- vidutinis sandorių dydis
SEMINARO PROGRAMA
- Apribojimų teorijos prielaidos procesų valdyme
- Pardavimų proceso pralaidumas
- Marketingo veiksmai ir pardavimų piltuvėlis
- Butelio kakliukas pardavimuose
- Pardavimų proceso valdymo elementai
- Proceso valdymas siekiant numatyto tikslo
- Pardavimų valdymo praktika
- Pardavimų proceso valdymo diegimas
- Reikalavimai IT sprendimui, padėsiančiam valdyti pardavimų procesus