- NUO AMATO PRIE VERSLO: Pilnas kursas
Naujų produktų kūrimas
PO VIDEO SEMINARO JŪS ŽINOSITE
- mokėsite efektyviai nukreipti rinkodaros, inžinerijos bei gamybinius padalinius į sėkmingą naujos prekės sukūrimą
O taip pat būsite pasirengę:
- parengti naujos prekės kūrimo planą
- parengti naujos prekės prototipą ir jos ekonominį pagrindimą
- sukurti naujos prekės rinkodaros planą
TRYLIKTA TEMA
- Kaip efektyviai nukreipti rinkodaros, inžinerijos bei gamybinius padalinius į sėkmingą naujos prekės/paslaugos sukūrimą?
- Kaip parengti sėkmingą naujos prekės prototipą, jos ekonominį pagrindimą bei rinkodaros planą?
Nustokime kurti drobinius sargius impotentams
Klausytojai supažindinami su teorine bei praktine produkto (prekės/paslaugos) naujumo samprata. Mokymo metu bus nagrinėjami fundamentalūs naujo produkto kūrimo procesai bei praktiniai naujų produktų kūrimo modeliai. Diskusijų metu dalyviai identifikuos kriterijus, lemiančius sėkmingą naujo produkto sukūrimą ir pradės formuoti „sėkmingo produkto sukūrimo modelį“. Kurso metu bus analizuojami finansiniai aspektai susiję su produktų kūrimu bei jų įtaka bendrai organizacijos veiklai. Taip pat seminaro metu bus peržvelgiami kritiniai veiksniai lemiantys sėkmingą prekės sukūrimą, gilinamasi į žmogiškųjų resursų valdymą per gentinės elgsenos prizmę, nagrinėjama pardavimo proceso svarba kuriant naujus produktus. Galiausiai, iš įgytos informacijos išryškės naujų produktų kūrimo modelio sudarymo metodika ir sudarytas „Sėkmingos naujos prekės kūrimo modelis“.
Seminaro metu papildomai bus vystomos ir šios temos:
- naujos prekės planavimas; prekės vartotojo poreikių nustatymas
- prekės specifikacijos
- konceptinės prekės generavimas, atranka bei testavimas
- gaminio architektūra (pramoninis bei gamybinis dizainai)
- naujos prekės prototipas ir jos ekonominis pagrindimas
- naujos prekės pavadinimas ir intelektualinė nuosavybė
- naujos prekės marketingas
- naujos prekės gamybos procesas
- naujos prekės kūrimo projektinės aplinkos valdymas
SEMINARO PROGRAMA
- Įvadas – įmonių tikslai?
- Prekės naujumo samprata – kas tai?
- Tradicinis naujos prekės kūrimo procesas – socialinių mokslų modelio mitas realybėje
- Robert G. Cooper “Stage-gate” modelis – pasaulinėje praktikoje plačiausiai taikomos metodikos interpretacija
- Naujos prekės marketingas pagal Steth Godin metodiką – būti nematomam, bet saugiu, ar pasinaudoti proga ir tapti įžymiu išsišokėliu?
- Naujos prekės “brendas” (vardoženklis) – „pinigai už orą“
- Naujos prekės pardavimai pagal DELTA-T metodiką – parduok daugiau ir brangiau
- Naujų produktų kūrimas – daugiaprojektinė aplinka
- Geri procesai – būtina, bet nepakankama sąlyga sėkmei garantuoti – novatoriškų savybių suvokimas, ugdymas ir taikymas organizacinėje aplinkoje
- Individualus naujos prekės kūrimo procesas pagal PERT metodiką – tik veiksmai gali pakeisti realybę