IŠSKLAIDANT VERSLO MITUS

Kasmetinė verslo "statytojų" (SVV savininkų bei vadovų) konferencija

UŽSIPRENUMERUOKITE NAUJIENAS APIE KITŲ METŲ KONFERENCIJĄ:

KONFERENCIJOS PAGRINDINIS TIKSLAS - SUDARYTI SĄLYGAS VADOVAMS PASIDALINTI ŽINIOMIS, KAIP SĖKMINGAI "STATYTI" BEI VALDYTI VERSLĄ, SEMIANTIS IDĖJŲ IŠ KITŲ VERSLININKŲ REALIŲ PATIRČIŲ.

„IŠSKLAIDANT VERSLO MITUS“ -
TAI KONFERENCIJA TIEMS, KURIEMS PABODO KLAUSYTIS, KAIP TURI BŪTI VALDOMAS VERSLAS „IŠ VADOVĖLIŲ“ KAŽKUR KITUOSE KRAŠTUOSE, IR, KURIE NORI INFORMACIJOS APIE REALIAI (NE)VEIKIANČIUS VERSLO SPRENDIMUS IŠ PIRMŲ LŪPŲ ČIA, LIETUVOJE.

2015 metų dalyvių atsiliepimai:

NAUJAS KONFERENCIJOS ATSILIEPIMU VIDEO (2015) from VersloAkademija.lt on Vimeo.

KODĖL VERTA DALYVAUTI

  • PASISEMSITE NAUDINGOS PATIRTIES IŠ PIRMŲ LŪPŲ

    Sužinosite, kaip sparčiai didinti pelningus pardavimus, kaip išlaikyti stabilų augimą bei susikurti stiprų konkurencinį pranašumą – išgirsite kaip tai pavyko kitoms įmonėms, čia, Lietuvoje.

  • SUGRIAUSITE TAM TIKRUS VERSLO MITUS

    Pranešėjai bei konferencijos moderatorius parodys kaip kartais, atrodytų, „ne standartiniai“ sprendimai gali puikiai veikti versle.

  • UŽMEGSITE NAUDINGUS VERSLO KONTAKTUS

    Turėsite galimybę pabendrauti ne tik su pranešėjais, tačiau ir su kitais smulkaus ir vidutinio verslo vadovais, kurie ateityje galėtų tapti Jūsų partneriais ar klientais.

  • VERSLE VADOVAUSITĖS TIESIOG "SVEIKU PROTU"

    Konferencijos metu gausite daug naudingų patarimų ir informacijos kaip sėkmingai valdyti verslą bei priimti teisingus sprendimus remiantis patikrintomis metodikomis.

KAM VERTA DALYVAUTI

KONFERENCIJA SKIRTA VISIEMS SMULKAUS IR VIDUTINIO VERSLO SAVININKAMS BEI VADOVAMS,
KURIE NORI SUŽINOTI:

  • KITŲ ĮMONIŲ VADOVŲ SĖKMINGĄ IR NESĖKMINGĄ, REALIĄ VERSLO KŪRIMO BEI AUGINIMO PATIRTĮ IŠ PIRMŲ LŪPŲ
  • KAIP PASIEKTI STABILŲ IR ILGALAIKĮ ĮMONĖS PELNINGUMO AUGIMĄ
  • KAIP SUKURTI DAUGIAU KONKURENCINGŲ PREKIŲ IR PASLAUGŲ RINKAI
  • KAIP SĖKMINGAI PRADĖTI NAUJĄ VERSLĄ
  • KAIP KOVOTI SU TIEKĖJŲ IR PREKYBOS CENTRŲ DERYBINE GALIA
  • KOKIŲ PRIEMONIŲ IR ŽINGSNIŲ IMTIS, NORINT IŠSPRĘSTI SUDĖTINGAS, TAČIAU DAŽNAS VERSLO PROBLEMAS.
  • KAIP RASTI DAUGIAU KLIENTŲ IR PADIDINTI PARDAVIMUS
  • KAIP KOVOTI SU VIS DIDĖJANČIA KONKURENCIJA
  • IR KURIEMS TRŪKSTA ĮKVĖPIMO BEI MOTYVACIJOS SIEKTI DAUGIAU!

PROGRAMA

BALANDŽIO 22 D. SAVO PATIRTIMI DALINSIS:

09.00 - 09.30

Sprendimas pradėti verslą – ne tik svarbiausias Jūsų gyvenime, bet ir PATS GERIAUSIAS!

Kiekvienas verslo steigėjas (savininkas) kažkuriame savo gyvenimo etape priėmė labai svarbų sprendimą - prisiėmė atsakomybę už savo ateitį ir ėmėsi verslo. Neretai verslo steigėjai-savininkai yra atsakingi ne tik už savo ateitį, bet jie yra atsakingi ir už savo darbuotojų finansinį gerbūvį bei finansinį stabilumą. Ne vienas verslininkas sunkiomis akimirkomis suabejoja, ar sprendimas pradėti verslą buvo geras? Visgi, sprendimas pradėti verslą - tai pats geriausias Jūsų sprendimas.

NERIUS JASINAVIČIUS , Verslo pelningumo konsultantas

Nerius Jasinavičius - verslo pelningumo konsultantas, TOC ir LEAN metodikų ekspertas, UAB TOC sprendimai partneris bei vadovas. Kartu su bendraautoriais rašo straipsnius populiariame tinklaraštyje www.commonsense.lt, taip pat yra nuolatinis "Verslo Klasės" straipsnių autorius. Nerius taip pat yra populiaraus vadovų kurso “Verslas kaip Laikrodis” autorius ir lektorius. Jis yra nuolat kviečiamas skaityti pranešimus didžiausiuose šalies ir užsienio verslo renginiuose.

09.30 - 10.30

Beyond The E-Myth: The Evolution of an Enterprise:
“How to grow from a Company of One,
to a Company of One Thousand"

Pranešimas anglų kalba tiesiogiai iš JAV (gyva video transliacija)

Po konferencijos bus video įrašas su lietuviškais subtitrais.

MICHAEL E. GERBER, Verslo konsultantas, knygos "Verslo mitas" autorius

Michael E. Gerber - tikra verslumo legenda. Vienas žymiausių JAV verslo žurnalų „Inc. Magazine“, skelbiantis labiausiai augančių, didžiausių ir įtakingiausių kompanijų sąrašus, vadina Michael „smulkaus ir vidutinio verslo GURU Nr. 1 pasaulyje”. M. Gerber turi ir savo verslo startuolių inkubatorių „The Dreaming Room“ - tai specialūs 2,5 dienos trunkantys mokymai, kuriuos Michael Gerber veda JAV, Kanadoje bei Jungtinėje Karalystėje. Mokymuose jau apsilankė daugiau nei 10 tūkstančių dalyvių. Michael yra mega-bestselerio „Verslo mitas“ (en. „E-Myth Revisited“) autorius bei dar 13 kitų verslo knygų bendraautorius („Verslo Mto“ papildymai-išplėtimai konkrečiose profesinėse srityse su tos srities ekspertų pagalba).
Plačiau apie M. E. Gerber: www.amver.lt/michaelgerber/

10.30 - 11.00

KAVOS IR KONTAKTŲ SUDARYMO PERTRAUKA

11.00 - 11.30

Mon Platin Lietuva kelias apčiuopiamos sėkmės link

UAB Platinex patirtis kuriant ir vedant imonę plėtros bei tobulėjimo keliu. Kaip iš vieno žmogaus (individualios veiklos) įkurta UAB Platinex kompanija išaugo į bene 14-os žmonių kompaniją? Kokie žingsniai, veiksmai, sprendimai davė teigiamų rezultatų? Kas padėjo išauginti įmonę, ir toliau padeda sistemiškai tobulėti ir plėsti verslo galimybes?

JULIUS ZIMANAS, UAB Platinex (Mon Platin) vadovas

Julius Zimanas - eilę metų buvo samdomas darbuotojas. Dirbo auditoriumi tarptautinėje audito ir konsultacijų įmonėje KPMG, vėliau konsultavo RE/MAX dėl plėtros Baltijos šalyse bei Suomijoje. Svajonė sukurti verslą 2006 m. pastumėjo išeiti į “niekur”, o vėliau peraugo į “Mon Platin” Izraelio kosmetikos distribucinį verslą Lietuvoje, kuris vis dar auga ir šiandien. Savo pranešimo metu, Julius papaskos kaip jam pasisekė sėkmingai įkurti ir išauginti įmonę itin konkureningoje aplinkoje.

11.30 - 12.00

Kaip konkuruoti su pasaulinio lygio prekės ženklais ir net gi juos aplenkti?

Keisti moterų įpročius higieninių produktų rinkoje yra gan sudėtinga. Tačiau mūsų įmonė su prekiniu ženklu Gentle Day sugebėjo tai padaryti ir įrodė, kad šalia Gigantų gali įsitvirtinti ir naujas, nišinis prekės ženklas, jei tik jis pasiūlo inovatyvią, aukštos kokybės alternatyvą. Mums netgi pavyko įrodyti, kad mokėti daugiau už prekę, kuri yra vienkartinė - verta. Taigi šiandien mes sakome, kad pakeisti vartotojų įpročius įmanoma. Tam reikia pasiūlyti sprendimą, kaip išspręsti juos kamuojančią problemą, o jei jie mano, kad problemos nėra - reikia parodyti, kad ji egzistuoja.

VILMANTĖ MARKEVIČIENĖ, Gentle Day

Vilmantė Markevičienė - komercijos direktorė, o taip pat - produktų kūrėja, grafikos ir pakuočių dizainerė, rinkodarininkė. Baigusi verslo administravimą (KTU) bei Interjero dizainą (Du Page collage - USA). Įmonę įkūrė kartu su vyru 2009 m, po to, kai grįžo iš JAV, kur gyveno 5 metus. Darbus su vyru pasiskirstė pagal pomėgius ir sugebėjimus - vyras dirba su įmonės vizija, planais, finansais, kolektyvo motyvavimu. Vilmantės darbas įmonėje - kūrybinis. Pradėjo nuo 2 žmonių kompanijos savo bute, šiai dienai įmonėje dirba 7 žmonės, bet jau ne bute, o ofise - senamiestyje, dar turi 3 sandėlius. Dirba ne tik su Lietuvos rinka, tačiau eksportuoja produkciją į Baltijos šalis, Olandiją, Lenkiją, Italiją, Slovakiją, Airiją, Angliją. Šių metų birželį produktai atkeliauja ir į JAV rinką, kurioje bandys įsitvirtinti.

12.00 - 12.30

Kaip gyvenu žinodamas, kad yra net 96 % tikimybė, jog verslas man nepasiseks?

Pradėdamas savarankišką verslą žinojau, kad bus sunku, teks daug ir sunkiai dirbti: suburti komandą, surasti tiekėjus, užsakovus, išvystyti materialinę bazę. Po entuziastingos pradžios teko leistis į bauginančią pokyčių kelionę. Žinojau, kad darysiu daugybę klaidų, nes dalies dalykų neišmaniau. Papasakosiu, kokius etapus išgyvenau, su kokiais iššūkiais bei sunkumais teko susidurti ir kaip su tuo (ne)pavyko susitvarkyti anksčiau ir dabar. Pasidalinsiu savo patirtimi ir patarimais, kokių klaidų galite išvengti ir Jūs.

MARTYNAS KOLODZEISKIS, UAB Mart Pro savininkas

Martynas Kolodzeiskis – baigė „tikro amato“, aiškios specialybės mokslus - studijavo grafinį dizainą ir fotografiją Kauno dailės institute. Vėliau dar pabaigė KTU tarptautinį marketingą. Prieš 7 metus įkūrė įmonę „Mart Pro“, kuri projektuoja, gamina ir įrengia parodų ekspozicijų stendus užsienyje bei muziejų ekspozicijas Lietuvoje. Su parodomis dirba jau 15 metų, teko organizuoti daugiau kaip 360 įvairaus dydžio ir sudėtingumo parodų stendų įrengimo projektų, kurių biudžetai nuo 500 eurų iki 1,5 mln eurų, o projektų trukmė nuo 3 dienų iki 3 metų. Šiuo metu mokosi sisteminti įmonės veiklos procesus, parinkti tinkamus valdymo įrankius.

12.30 - 13.30

PIETŲ FURŠETAS

13.30 - 14.00

Kaip standartizuoti orą? 10 pralaimėjimų ir 11 pergalių standartizuojant paslaugas.

Kai įmonė nuo įsikūrimo sparčiai vystosi, po 150% per metus, skina prizus, galiausiai tampa aišku, kad įmonė – jau seniai ne startuolis, ir kad nebeaišku, kur vis dar „dinamiškas darbas“, o kur – jau chaosas. Esu baigęs ne tik lietuvių filologijos mokslus, bet ir verslo vadybą „Baltic Management Institute“, taip pat du kartus išklausęs „AmVer“ kursą, domiuosi Apribojimų teorija ir LEAN metodika, tad standartizavimo nauda man akivaizdi. Su savo kolegomis paneigėme mitą, kad paslaugų stardartizuoti neįmanoma, nes jos yra panašesnės į orą, o ne materiali prekė, tvarkingai judanti per konvejerius, kol pasiekia savo naująjį šeimininką – ją įsigijusį pirkėją.

MINDAUGAS KAZLAUSKAS, Synergium vadovas

Mindaugas Kazlauskas - vienas kalbos paslaugų ir technologijų įmonės „Synergium“ įkūrėjų. Įmonė teikia technologiškai pažangias techninių tekstų vertimo paslaugas, pritaiko bei parduoda vertimo procesą palengvinančias technologijas kompanijoms, kurių produktai keičia pasaulį. 2011 m. UAB „Synergium“ užėmė 290 vietą sparčiausiai augusių bendrovių Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje. „Deloitte Technology Fast EMEA 500“ reitinge, o Vidurio Europos technologijų talentų sąraše „Deloitte Technology Fast 50“ buvo 25.

14.00 - 14.30

Neturėjau laimingų marškinėlių, bet pasisiuvau.

Kiekvienas gali būti didelis, bet tam reikia ne tik sėkmės. Didelis noras pabaigus magistro studijas privertė siekti kažko daugiau. Papasakosiu, kaip mano šeimos verslas tapo sėkmingu ir perspektyviu. Kaip startavus "Kaziuko mugėje", po 4 metų sėkmės atsidarėme parduotuvę prestižinėje Vilniaus senamiesčio vietoje. Su kokiais sunkumais susidūrėme ir kaip juos išsprendėme.

DIANA LUCINAVIČIŪTĖ, ADATYTĖ savininkė

Diana Lucinavičiūtė - prekės ženklo Adatytė įkūrėja ir UAB Pelonita įmonės savininkė. Prieš 6 metus palikusi samdomą darbą, žinojo, kad norint atsistoti ant kojų reikės dirbti mažiausia 24 valandas per parą, bet jai tai pavyko. Dabar ji didžiuojasi savimi, kolektyvu ir ADATYTE.

14.30 - 15.00

25 įmonės gyvavimo metai.
Ar jau visos pamokos išmoktos? 

1991 m. įsteigta UAB „AGA CAD“ yra projektavimo programinės įrangos kūrėja ir eksportuotoja bei CAD ir BIM (Building Information Modeling) technologijų ekspertė ir diegėja. AGA CAD yra vienas seniausių Europoje autorizuotas Autodesk Inc. mokymo centras, "Lietuvos Metų Gaminio 2001" aukso medalio laimėtoja, viena pirmųjų pasaulyje aplikacijų „Autodesk Revit“ programinei įrangai kūrėja. Daugiau kaip 9000 projektuotojų iš 129 pasaulio šalių naudojasi čia Lietuvoje AGA CAD inžinierių sukurtomis TOOLS4BIM aplikacijomis. Įmonėje šiandien dirba 20 diplomuotų specialistų. Savo pranešimo metu Donatas pasidalins paslaptimis - kur glūdi ilgamečio verslo sėkmė, iš kokių klaidų pasimokyta išgyvenus 4 ekonomines krizes. Ką daryti, kad verslas nuo tavęs nepriklausytų bei kaip pakeisti veiklos kryptį 180 laipsnių kampu ir išdrįsti išsiveržti už Lietuvos rinkos ribų.

DONATAS AKSOMITAS, AGA CAD bendrasavininkas

Donatas Aksomitas - trečios kartos statybininkas su ateities technologijų statybos pramonei įžvalga. UAB "AGA CAD" direktorius ir bendrasavininkas, CAD BIM technologijų ekspertas. Donatas "AGA CAD" įmonėje dirba daugiau kaip 20 metų. Jis užaugo su ateities technologijomis, kai jo tėvas - vienas "AGA CAD" steigėjų prieš 28 metus iš stažuotės vakarų Vokietijoje į Lietuvą atvežė pirmąją "AutoCAD" licenciją - nuo to prasidėjo Lietuvos projektuotojų mokymai vietoj braižymo ranka naudoti kompiuterį. Šiandien Donatas Aksomitas ne tik siekia įmonės tikslų, bet ir aktyviai užsiima visuomenine veikla, skirta skaitmeninės statybos diegimo Lietuvoje iniciatyvai bei BIM progresui LR mastu skatinti, yra asmeniškai daug nuveikęs kad atsirastų VŠĮ „Skaitmeninė Statyba“. Donatas įsitikinęs, jog kiekvienas gali prisidėti prie Lietuvos kaip inovatyvios bei pažangios valstybės sėkmės.

15.00 - 15.30

KAVOS IR KONTAKTŲ SUDARYMO PERTRAUKA

15.30 - 16.00

Krizė įmonėje – priežastys išorinės ar vidinės?

ELIGIJUS ŠUKAUSKAS, UAB "Klinger ir Eligijus" savininkas

Eligijus Šukauskas - verslininkas, NLP fanatikas - praktikas, dviejų sūnų tėtis, naras, povandeninio filmavimo mylėtojas. UAB "Klinger ir Eligijus" savininkas bei vadovas. Vokietijoje - MEDA Handelsvertretung įmonės savininkas, kuriantis prekybos agentūrą Vokietijoje. Šiuo metu gyvenantis ir dirbantis didžiąją savo gyvenimo laiko dalį Vokietijoje.

16.00 - 16.30

Tobulėti ir ugdyti. Kaip koučingas padeda deleguoti atsakomybę?

Ko reikia, kad didėtų pasitikėjimas įmonės viduje? Kaip sukurti mokymuisi ir tobulėjimui palankią aplinką? Kaip vadovui suderinti ir kokiu santykiu paskirstyti dėmesį tiesioginėms administravimo bei konteksto kūrimo (įgalinimo) veikloms? Sužinosime apie koučingo įrankius, kurie labai padeda vadovo darbe bei kaip tuos įrankius taikyti.

KĘSTUTIS MIKOLAJŪNAS, Asmeninio ugdymo treneris

Kęstutis Mikolajūnas - turi inžinerinį ir verslo administravimo magistro išsilavinimą. Jau daugiau nei 20 metų įkūręs ir vadovaujantis smulkiam distribucijos verslui. Aktyviai domisi tobulėjimu ir žmonių ugdymu. Nuo 2007 m. veda mokymus. Nuo 2009 m. koučingo specialistas, nuolat besitobulinantis Lietuvoje ir užsienyje. Kęstutis padeda vadovams ugdyti lyderystės įgūdžius, komunikacinius, sprendimų priėmimo ir komandos įsitraukimo skatinimo gebėjimus.

16.30 - 17.00

“WEB PARTNERS” IR MANO GEROJI PRAKTIKA

Virš 15 metų darbo su interneto rinkodara bei projektų vystymu davė daug pamokų, kuriomis noriu pasidalinti. “WEB Partners” sudaro beveik 20 žmonių komanda, su kuria ne tik konsultuojame kitus verslus, bet ir patys kuriame ir vystome ne vieną projektą. Esame ir konsultantai, ir patys sau užsakovai, todėl tenka iš abiejų pusių matyti gerąją praktiką bei daromas klaidas versle. Su jumis pasidalinsiu gerąja praktika.

MINDAUGAS JUODAITIS, UAB Webpartners vadovas

Mindaugas Juodaitis - interneto projektus kuriančios ir vystančios įmonės "WEB Partners” vadovas. Interneto rinkodaros srityje dirba daugiau nei 15 metų - konsultuoja įmones, kaip “įdarbinti” internetą, gauti verslui naujų klientų, pardavimų, žinomumą. Su komanda kurdami ir globodami interneto svetaines, koordinuodami interneto reklamą, siekdami bendrų tikslų, įgyvendina sukurtas rinkodaros strategijas.

KONFERENCIJOS UŽDARYMAS

17.15 - 19.00

DISKUSIJŲ PRATĘSIMAS IR NAUJŲ KONTAKTŲ UŽMEZGIMAS PRIE VYNO TAURĖS

Užsiregistruokite, jei norite gauti pranešimų įrašus:

PARSISIŲSTI DETALIĄ PROGRAMĄ

PRAKTINIAI SEMINARAI

BALANDŽIO 23 D. ĮVYKS 3 PRAKTINIAI SEMINARAI (MASTER CLASS) SU SAVO SRITIES EKSPERTAIS:

REGISTRACIJA IR KAINA

Užsiregistruokite, jei norite gauti pranešimų įrašus:

Jeigu nesulaukiate jokio patvirtinimo, būtinai kreipkitės tiesiogiai el. paštu: zydrune@amver.lt arba tiesiog skambinkite 8 5 2123381.

KIEKVIENAS KONFERENCIJOS DALYVIS GAUS:

Visus praeitų metų konferencijos VIDEO įrašus. Sąrašas: http://goo.gl/aThOrQ


Visus šių metų konferencijos video įrašus (po mėnesio laiko), kuriuos galėsite pakartotinai stebėti dar tris mėnesius


100 eurų nuolaida
Vadovų tobulinimosi kursui "Verslas kaip laikrodis" - www.amver.lt arba
"Verslas kaip laikrodis. I PAKOPA" - www.amver.lt/1-pakopa/


APIE KONFERENCIJĄ VIEŠOJE ERDVĖJE

Žinių Radijo laida "VERSLO MITAI" su Neriumi Jasinavičiumi apie konferenciją

2016-03-03

 

 

 

 

 

Neriaus Jasinavičiaus straipsnis apie M. E. Gerber ir asmeninę patirtį VZ.LT portale:

2016-03-14

 

 

 

 

 

Žinių Radijo laida apie su Neriumi apie konferenciją 2016 from VersloAkademija.lt on Vimeo.

PARTNERIAI

ORGANIZATORIAI

KONFERENCIJOS VIETA:

VILNIUS GRAND RESORT konferencijų centras
Ežeraičių g. 2, Ežeraičių km., Avižienių sen.


KONTAKTAI:

info@amver.lt    |    8 5 2123381